Fjärrsupport

Teknisk hjälp för våra befintliga kunder

För att vi ska kunna hjälpa dig på distans behöver du ladda ner vårt fjärrsupportverktyg. Klicka på länken nedan för att ladda ner och installera verktyget på din dator.

Hur kan vi hjälpa dig?

Som kund hos oss har du alltid möjlighet att kontakta vår support när du behöver hjälp. Genom att fylla i formuläret och noggrant beskriva vad problemet gäller, kan vi snabbt och effektivt hantera ditt ärende.

Vårt mål är att ge dig den bästa servicen och säkerställa att du snabbt kan återgå till ditt arbete utan störningar.

Supportformulär

Grandin ITC gick samman med IT-bolaget Remote24 i mars 2022.

Precis som Grandin ITC har Remote24 byggt sin verksamhet på starka kundrelationer med kompetenta och engagerade medarbetare. Tillsammans blir vi en större aktör som ännu bättre kommer kunna serva våra drygt 900 kunder.

För ytterligare information kontakta:

Jonas Carlsson, förvärvsansvarig Remote24, 0707-53 11 15